Jei nesate patenkinti pirkiniu, galite susigrąžinti pinigus, jei atliksite šiuos veiksmus:

  • Susisiekite su mumis el. paštu per 30 dienų nuo norimos grąžinti prekės (-ių) pristatymo. Per šį grąžinimo laikotarpį mūsų klientų aptarnavimo komanda atsakys pateikdama įgaliojimą ir nurodymus, kaip grąžinti prekę (-es). Nurodykite užsakymo užsakymo numerį ir grąžinimo priežastį.
  • Išsiųskite prekę atgal mums per 30 dienų nuo leidimo gavimo, naudodami originalią pakuotę ir visas mūsų klientų aptarnavimo komandos pateiktas instrukcijas.
  • Kai gausime prekę tinkamos būklės, pradinės pirkimo kainos suma bus grąžinta į jūsų nurodytą sąskaitą. Paprastai bet koks patvirtintas pinigų grąžinimas gali užtrukti iki 5 darbo dienų.

Sugadintos prekės:

Nors mes kruopščiai supakuojame produktus, siuntimo metu gali būti pažeista pakuotė arba sugadintos prekės. Jei pristatymo metu gaunate sugadintą prekę, galite gauti prekių pakeitimą arba pinigų grąžinimą. Jei transportavimo metu Jūsų prekės buvo pažeistos, prašome atlikti sekančius žingsnius:

Atsižvelgdami į žalos pobūdį, mes nedelsdami atsiųsime jums el. paštu siuntimo etiketę, kad sugadintą prekę būtų galima grąžinti, arba, jei siuntimo tarnyba manys, kad būtina atlikti paėmimo patikrinimą, pateiksime instrukcijas, kaip pasiruošti siuntimo įmonės paėmimui ir grąžinti siuntėjui.

Jei gausime prekę ir patvirtinsime pretenziją dėl žalos, pradinės pirkimo kainos suma bus grąžinta į Jūsų nurodytą sąskaitą.